____________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

... A tak se jednoho slunečného dne, Léta Páně 2012,

za zvuku fanfár znějících daleko do okolních krajů z hradu v Těšíně,

vydala na výpravu po zemi České, Slezské i Moravské velmi zajímavá skupina osob.

 

 

Jejich seskupení bylo tvořeno rytíři, rytířkami, paními, pány, lordem a hrabětem.

Tito hrdinové uzavřeli pakt spojenectví,

na jehož základě budou navracet české, slezské a moravské hrady

z rukou cizáckých loupeživých lapků a rytířů,

těch, jež dávno zapomněli na všechny pradávné rytířské ctnosti,

zase zpět do rukou jejich právoplatných majitelů.

 

 

Na své výpravě bude každý jeden rytíř postupovat krajinou podle kvality odvedené práce,

společnost mu budou dělat Sovy,

jejichž moudrost  se s věkem zvětšuje a sahá až do dávné minulosti předků.

Čím větší soví hejno,

tím lepší informace rytíř získává od zvědů vyslaných do okolí. 

 

 

Potká-li na rozcestí Černého rytíře,

je to znamení, že se ocitl blízko hradu určeného k dobytí.

Musí ho vyzvat na souboj.

Pokud souboj vyhraje, získává na věčnou památku relikvii hradu,

která se bude s hrdostí dědit v jeho slovutném rodě.

Relikvii si uschová a vše pečlivě popíše na stránkách svého Dobyvatelského deníku.

Chce-li rytíř postoupit rychleji kupředu,

musí sepsat co nejvíce informací o hradě a taktéž je zapsat do deníku.

Do své truhlice pokladů tak získá tři zlaté daltonské mince.

 

Dobyvatelský deník si vede každý hrdina.

Je to starobylá kniha, z níž lze vyčíst, kde se právě nachází,

které hrady již dobyl,

kdo vlastně je a kolik zlaťáků již nesou jeho sluhové.

 

 

Každý hrdina má svůj erb. Jeho miniatura bude umístěna na mapě vždy tam,

kde ho jeho přátelé mohou dostihnout.

 

Všem nepřátelům bude mapa zahalena do nepropustné mlhy

a kdyby přece jen zahlédli i malý kousek, jejich mysl bude zmatena natolik,

že nestvoří kloudnou myšlenku.

 

Naprosto nejde o to, KDO bude první zpět na těšínském hradě.

Důležité je, že tam dorazí každý hrdina.

 

A pokud se to někomu přece jen nepodaří,

musí si být jistý, že udělal VŠE proto, aby to zvládl.

Bude-li třeba, jeho věrní ho podepřou

a dojdou společně až tam, kam jim síly budou stačit.

 

Pozor! 

Po celou dobu výpravy bude vlastní hrad každého z hrdinů čelit nájezdům vojska krále Hlavy Děravé I. 

Ten za každý zapomenutý předmět, který nechá hrdina ve svém ležení, zboří část jeho hradu.

Pokořený a zahanbený hrdina ho bude opět stavět ve svém portfoliu.

Nahlédni do něj osobně a zjisti, jaké následky či výhry ho čekají.

 

 

A kteří hrdinové se vydávají na dalekou cestu protkanou různým nebezpečenstvím?

Vězte, že jejich jména jsou slovutná

a často známá i na nejvzdálenějším místě naší země.

 

Tímto Vás vyzývám!

Poklekněte a vzdejte čest:

 

Lordu Ulrichu z Lichtenštejna (Hanička)

rytířce Lauře Walshové z Bruntálu (Anička)

paní Lilianě Moudré (Dany)

rytířce Rebece z Tunisu (Verča)

rytířce Fioně (Šárka)

rytíři Nikolasovi z Uher (Nik P.)

rytířce Cleo z Egypta (Sára)

rytíři Gastonu Bojovníkovi (Kikoš)

paní Magdaléně z Džungle (Majda)

rytíři Gimlymu, Pánu seker (Tom)

rytíři Assasinovi zvanému Bojovný (Domík)

hraběti Draculovi (Olík)

rytíři Lancelotovi, Pánu mečů (Matouš)

Herkulovi, Pánu blesků (Danek)

rytři Jimymu zvanému Rychlý šíp (Ríša)

rytíři Jindřichovi z Českého ráje (Jindra)

rytíři Legolasi, Pánu seker (Petr)

rytířce Floře z Turecka (Naty)

rytířce Ostré Shadon (Jessie)

rytíři Radegastovi z Rumunska (Kuba)

rytířce Roně z Itálie (Aďa)

Vinetouovi, Lovci šípů (Šimon)

králi Karlu IV. (Béďa)

rytířce Hermíně Francouzské (Katka)

rytíři Altairovi (Vašek)

rytířce Xeně (Barča)

 

Dobyvatelské deníky

 

Andrea ze Štemberka, vládkyně všech kmenů daltonských, promlouvá ke své družině: